zondag 22 januari 2012

Day 22 - Saint & Angels Oracle Cards 'Play Music'

Today I draw a card of my oracle set Saint & Angels from Doreen Virtue.
I don't use this card set that much and the card I've drawn is also a card 'Play Music' where I have some questions about because Music isn't a big part of my life.
I mostly have no music at all around me, don't have a radio playing, but I got this message before and I think I also read about it in one of her books, that it's relaxing to have Classic Music playing on the background.
So I just put on Vivaldi on You Tube, but I can't find myself relaxing with it...so have to dig in to it...what's relaxing for me...if somebody is reading this and has any idea please let me know...

Vandaag heb ik een kaart getrokken van het orakel set Saint & Angels Oracle Cards (Engelen en Heiligen orakel) van Doreen Virtue.
Ik gebruik dit set niet zo vaak en de kaart 'Play Music / Maak Muziek' die ik getrokken heb is een kaart waar ik wel mijn vraagtekens bij heb omdat Muziek niet echt belangrijk voor me is.
Ik heb meestal geen muziek om me heen, geen radio aan staan, maar ik heb dit bericht al eerder gehad en ook al eens in een van haar boeken gelezen dat het ontspannend is om Klassieke Muziek op de achtergrond te hebben.
Ik heb net Vivaldi op You Tube aangezet, maar wordt er niet echt ontspannen van...dus daar moet ik maar eens even induiken...wat voor mij ontspannend is...als iemand dit leest die enig idee heeft welke soort klassieke muziek ontspannend is laat het me weten.



Angelic Love from Susan


ps daily message; Spread your wings and fly in complete confidence, Earth Angel!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...