woensdag 29 februari 2012

Day 60 - Archangel Michael (Ascended Masters Oracle)

Today I just going to share an oracle card session (Dutch Ascended Masters oracle from Doreen Virtue) I did last night when I couldn't sleep.
I'm not feeling really well today, think I'm going to get sick, so going to take good care of myself.
And going to share this one over here and also in my 365 dagen creatief blog, because it's about fertility, good time for my creative project and you can do it...


Vandaag ga ik hier alleen een orakelkaarten legging (Opgestegen Meesters van Doreen Virtue) delen die ik vannacht heb gedaan toen ik niet kon slapen.
Ik voel me vandaag niet denderend en denk dat ik toch wat onder de leden heb, dus ga goed voor mezelf zorgen.
En deel deze dus hier, heb hem ook net gedeeld in mijn 365 dagen creatief blog, want ging over dat ik op het goede pad ben, vruchtbare tijd, je kunt het...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...