maandag 21 mei 2012

Dag 142 - Tijd alleen in de natuur

Ik deel vandaag met jullie deze collage met een kaart die ik getrokken heb met mijn Doreen Virtue app. Ik heb de afbeeldingen van de Nederlandse kaarten thuis al online opgeslagen van de site waar ik pas de link van gedeeld heb. Zodat ik ze onderweg ook met jullie delen kan.

Ik heb vanavond (20 mei 2012) voordat ik deze kaart trok even tijd alleen besteed in de natuur en deze foto's gemaakt aan het water in Kassel waar we nu op een camping staan.

De komende tijd zal ik mijn blogposts dus achteraf doen, we zijn op kampeervakantie en ik zit nu lekker op de camping met 5 mannen om me heen die over Mini's aan het praten zijn. Morgen komt er nog wat vrouwelijk volk bij ;), maar mij hoor je niet klagen. Ik vind het gezellig met allemaal mannen om me heen.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...