zondag 27 mei 2012

Dag 148 - Akasha: Spiritueel Leraar

Het is 5.15uur en ik lig al weer een uur wakker. Pff ik ga er toch eens stevig over nadenken om tijdens de meetingen niet meer op het terrein zelf te slapen. Nu ben ik vannacht niet direct van anderen wakker geworden maar rustig slapen lukt hier niet echt met open en dichtgaande ritsen om je heen (de eerste nacht is er gestolen uit verscheidene tenten) die ik dus hoor door mijn oordopjes heen. Okay die snurkende en bewegende man van me die neem ik natuurlijk ook daar mee heen, maar voor volgend jaar Italië ga ik toch eens kijken voor andere oplossingen.

Maar okay terug naar de kaart die ik net getrokken heb van mijn Doreen Virtue App van de Boodschappen van je Engelen.

Akasha:
Je bent een spiritueel leraar.
Je hebt het vermogen om andere mensen te begeleiden en te helpen met het ontwikkelen van hun spirituele gaven en hun goddelijke levensopdracht.


Tsja dit is iets wat ik al langer weet dat dit mijn pad is, mijn levensopdracht. Ik ben al heel wat mensen tegengekomen de afgelopen jaren (jaar of vijftien nu) die ik geholpen heb met boodschappen via mijn orakelkaarten, maar ook door mijn optimisme en het zien van de kracht in de ander.

Ook dit blog is voor mij een manier om dit te delen, soms subtieler als anders. Maar ik vind het mooi dat ik dit mag doen en ook al heb ik niet meer met iedereen contact die op mijn pad is gekomen en of dit nu online vrienden zijn, oud collega's of real life vrienden...
Bij mij komen en gaan vrienden in mijn leven, het is niet altijd even makkelijk maar ik ben dankbaar voor de tijd die we samen hebben mogen doorbrengen en dat we elkaar hebben mogen helpen op ons pad.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...