vrijdag 8 juni 2012

Dag 160 - Recycle Engel van MiM (te winnen bij MiM's 366xEngel Give Away)

Vandaag kreeg ik weer een hele leuke verrassing op de deurmat van MiM, mijn lieve blogvriendin.
Echt helemaal superrr, ik zag het meteen al aan de envelop dat dit van MiM afkomstig was en mijn hart maakte een sprongetje, wat zou die lieve MiM me nu gestuurd hebben.
Mijn verbazing was groot toen het een roze recycle engeltje bleek.

MiM die zelf ook een engelenblog heeft én dit is ook nog eens een 365 (uhm 366) dagen project, heeft deze recycle engel te winnen op haar blog 366 x Engel, ik heb gisteren al een berichte achtergelaten om een kans te maken, maar stiekem dacht ik "ik wil ook zo'n roze" ;).
En die lieve MiM weet dat ik net als haar gek van roze ben, dus die heeft ook aan mij gedacht.

Wees er snel bij om een kans te maken op deze leuke recycle engel, wel in 't blauw ;).
Klik maar even op de link; http://366xengel.blogspot.nl/2012/06/recycle-engel-give-away.html?m=1

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...