vrijdag 22 juni 2012

Dag 174 - With angelic love en dikke knuffels post

Zo vanmiddag heb ik post verstuurd, een verrassing; with angelic love from Susan én natuurlijk dikke knuffels!

Vandaag zat ik voor de verandering weer eens in een rollercoaster van emoties.
Niet veel zin, een beetje down, maar toch even de stad in gegaan om mijn nieuwe rijbewijs op te halen. Thuisgekomen nog steeds niet echt happy, maar ik had me vandaag voorgenomen om mijn verrassing eens te gaan opsturen. Dus toch maar aan de slag om mijn verrassing leuk aan te kleden, in te pakken én weet je ik kreeg goede zin van het idee dat ik er iemand (een heel speciaal iemand) blij mee maak.

Verder heb ik ook nog leuk nieuw gelezen bij Noofs, ik ben één van de tien winnaars van haar Give Away die ze eergisteren organiseerde en die ik gisteren gelukkig zag, ik moest er even van slikken, er rolde bijna een traan over mijn wang van ontroering.

Vanmorgen toen ik het blog van Lotte las het verslag van gisteren (ze heeft gisteren op de braderie gestaan voor de actie van 'Maak het voor Maud' spulletjes te verkopen) heb ik toch wel een traantje moeten laten. Heftig toch allemaal, maar ze heeft goed verkocht, de opbrengst van gisteren was €405 mooi toch?!
De link naar haar blog vind je in de blogpost van gisteren.
Dus vandaag een rollercoaster van emoties.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...