zondag 24 juni 2012

Dag 176 - Lief klein engeltje

Meteen maar even mijn blogpost van vandaag doen, voordat ik die straks ook nog vergeet.

Bij de verrassingsenvelop van Noofs's Give Away zat ook dit lieve kaartje om aan een kadootje te hangen.
http://n-oofs.blogspot.nl

Ik heb haar maar even in een collage gezet, met daarnaast de twee kaartjes samen, die van gisteren en vandaag en nog twee andere bijpassende kaartjes die er ook in zaten.
Eronder een collage van alle kaartjes die ik gekregen heb...nou ja bijna alle, ik kwam er nog drie tegen in de envelop toen ik hem wilde weggooien...maar die collage past niet helemaal in deze collage dus daarom deel ik deze zodat je een idee krijgt welke leuke andere kaartjes er nog bij zaten.

Ik wens jullie allemaal nog een mooie dag, het regent hier flink en wij doen het vandaag lekker rustig aan en liggen nog prinsheerlijk lui te wezen in bed. Hebben al twee films gekeken en nu staat een of andere documentaire op...niet echt mijn ding, maar zo kan ik even mijn ding doen ;) en mijn blogposts doen hihi.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...