maandag 25 juni 2012

Dag 177 - Verrassing gelukt! Tijgeroog Engeltje

Vandaag kan ik dan laten zien wat in de verrassings envelop zat.
Het houten engeltje heb ik al eens eerder met jullie gedeeld, ik heb het op de Koninginnedag markt gekocht in Maastricht in het stadspark samen met het oranje elfje van wol dat ik ook al met jullie gedeeld heb. Ik heb niet het mijne opgestuurd hoor, ik had er een paar gekocht ;). En wist wel dat er een moment zou komen om het op te sturen naar iemand die net zoals ik, heel blij van engeltjes wordt!
En natuurlijk is dat niemand minder als mijn lieve blogvriendin MiM van het 366 x Engel blog (www.366xengel.blogspot.nl).

Wat jullie nog niet hebben gezien is dit lieftallige engeltje van tijgeroog. Ik heb het onlangs gekocht, het trok me aan (dus een goede steen voor mij, naast het feit dat het een van mijn lievelingsstenen is ;)), maar ik heb er meteen twee van gekocht omdat ik ook meteen aan MiM moest denken.

Ik kreeg net bericht van haar dat ze er helemaal happy mee is, dus is mijn missie geslaagd hihi.
Natuurlijk kan er een mooie engelenkaart niet aan ontbreken, morgen laat ik daar meer van zien.

Als jullie nu ook wat met edelstenen hebben en ook nog eens van roze en van rozenkwarts houden, ga dan eens kijken op mijn andere blog 365 dagen creatief. Ik heb daar een Give Away!
http://365dagencreatief.blogspot.nl/2012/06/365-dagen-creatief-give-away-super-roze.html


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...