donderdag 28 juni 2012

Dag 180 - Collage - Dreamboard

Een aantal maanden geleden, vorig jaar ergens, heb ik deze collage gemaakt. Een dreamboard met engelen, met affirmaties, met plaatjes waar ik blij van word en wat ik wil bereiken. Het hangt op onze slaapkamer boven mijn kledingstandaard. Mijn oog valt er niet altijd op (er hangt ook nog een enorme dromenvanger voor met een engel aan van wol), maar zo af en toe probeer ik de teksten, de affirmaties en mijn dromen in me op te nemen.

De afbeelding van de engeltjes van gisteren ga ik vast en zeker ook nog eens in zo'n dreamboard/collage verwerken.
Dit is een van de vele dreamboards/collages die in ons huis hangt. Als ik goed tel heb ik er zo'n 6 à 7 stuks in huis hangen of staan. Ik word er in ieder geval altijd blij van als ik naar mijn eigen kunststukjes kijk.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...