zondag 1 juli 2012

Dag 182 + 183 Aartsengel Michaël : Snij je koorden door

Het is vrijdagmiddag als ik dit berichtje typ op mijn mobiele onderweg in de auto naar Duitsland. Het berichtje zelf zal ik pas kunnen versturen als we zondag weer thuis zijn.
De camping waar we dit weekend heen gaan heeft geen Wifi.

Ik heb net kaarten getrokken van mijn orakelset van Doreen Virtue, Angel Therapy cards. Het is mijn engelstalige set die ik heb meegenomen voor dit weekendje weg. Ik heb ook nog mijn twee apps van Doreen ter bevoeging op mijn telefoon.

Maar vond dit wel een goede kaart om met jullie te delen, want het is heel belangrijk dat je regelmatig je koorden doorsnijd.

Koorden zijn in feite 'lijntjes' die je met iedereen waar je mee in contact komt en/of een relatie mee hebt (hoeft niet alleen een liefdesrelatie te zijn, kunnen ook familierelaties zijn of vriendschappen), dus in feite verbindingen. Maar dus ook cliënten...mensen die op je weg komen.

Deze koorden, lijntjes, verbindingen zijn niet verkeerd, maar het kan wel zijn dat je door die koorden energie verliest. Dat je je moe voelt worden, depressief, leeg gezogen.
We hebben energie connecties met de mensen op ons pad en het is belangrijk dat je regelmatig 'schoonmaak houdt', dat je ze dus doorsnijdt.

Je hoeft geen angst te hebben, koorden van liefde blijven gewoon bestaan.

Je kunt Aartsengel Michaël aanroepen (vragen) om je te helpen deze koorden door te snijden.

Ik zet eerst even de Engelse versie hier neer en zal hem daarna proberen zo goed mogelijk te vertalen. Ik roep hem het liefste in Engels aan, vandaar dat ik die hier ook neer zet.

"Archangel Michael I call upon you now. Please cut the cords of fear that have been blocking or draining me in the past (and in the present = eigen toevoeging). I am now willing to trade all pain for peace. "

"Aartsengel Michaël ik roep je nu aan. Snij alsjeblieft de koorden van angst door die mij blokkeren en mijn energie wegnemen in het verleden (en in het heden = eigen toevoeging). Ik ben nu bereid alle pijn in te wisselen voor vrede."

Ik hoop dat jullie dit helpt op momenten dat je je leeg voelt, dat je merkt dat de energie uit je gezogen wordt.
Je hoeft echt niet precies deze aanroep zo op te zeggen of te denken zoals hij hier staat. Gewoon vragen en ook proberen te visualiseren dat alle koorden, lijntjes, verbindingen die energie bij je wegnemen door gesneden, gehakt of geknipt worden.

Er zijn nog meer technieken om je te bevrijden van negatieve invloeden. Heb je hier vragen over, voel je vrij om hier op te reageren. Ik zal proberen om binnenkort nog wat technieken hier te plaatsen.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...