maandag 2 juli 2012

Dag 184 - Engelenkaart op de deurmat :)

Jippie kijk eens wat ik gisteren op onze deurmat vond!
Nou ja ze zat wel in een envelop hoor met nog een lief Give Away kadootje ;). En eigenlijk lag de envelop al inmiddels op de tafel, want manlief was als eerste binnen en die had alle post op de keukentafel gelegd.

Korina (Kiss the Cook) heeft me dit prachtige engelenkaartje van Geertje van der Zijpp gestuurd. Het is Hartsengel <3 :D.
Ik kende haar nog niet en ik vind haar prachtig!

Zij is die lieve postcrosser waar ik het pas nog over had die me een engelenkaart van Geertje van der Zijpp heeft gestuurd omdat ik een van haar gestuurde kaarten aan een andere postcrosser had ge-favourite en er een leuk commentaar bij had gezet.

Heel erg bedankt Korina, ik ben er heel blij mee :D.
Morgen deel ik wat er nog in de envelop/op de kaart zat ;).


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...