zondag 8 juli 2012

Dag 190 - Aartsengel Michaël, mijn favoriete engel

Vandaag deel ik met jullie deze kaart mét beschrijving van Aartsengel Michaël, mijn favoriete engel. 
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik deze al eens eerder met jullie gedeeld heb. Maar ben even niet in staat om dat te checken.  Ik ben altijd blij als aartsengel Michaël opduikt in een legging als een van mijn kaarten, voor mij is dat dan een teken dat hij bij me is en me helpt en ondersteunt. 
Ik roep hem ook regelmatig aan voor hulp en dat kan jij ook doen. Doreen Virtue zegt dat hij 'omnipresent' is, dat hij op meerdere plaatsen tegelijk kan zijn. Dus je hoeft je nooit schuldig te voelen als je zijn hulp aanroept dat je hem weghaalt van wellicht belangrijkere taken. 

Aartsengel Michaël: Ik ben bij je om je de moed te geven je leven zodanig te veranderen dat je aan je goddelijke levensopdracht gaat werken. 
Ik ben naar je toe gekomen omdat je het Universum gevraagd hebt om veiligheid en bescherming en omdat je gevraagd hebt wat je levensopdracht is. Omdat je een Lichtwerker bent, kan ik toezien op de vervulling van je Goddelijke levensopdracht. Je bent al heel lang een Lichtwerker en je hebt jezelf vaak anders dan anderen gevoeld, soms wel eens heel eenzaam. Ik kan je verzekeren dat je nooit alleen geweest bent en dat je ook nooit alleen zult zijn.
Wanneer je je gedwongen voelt om een verandering in je werk of in je huis aan te brengen, zou dat wel eens mijn invloed kunnen zijn, om je aan te moedigen de hoogste prioriteit aan je levensopdracht te geven. Ik kan je plannen veranderen en op andere manieren je weg soepel en harmonieus laten verlopen. Vraag het mij maar gewoon en het zal gebeuren. Ik zal je ook helpen je veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven.

Angelic Love from Susan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...