zondag 29 juli 2012

Dag 211 - Swapperdeswap

Zo onze vrienden zijn net naar huis, hebben een gezellig avondje achter de rug, heerlijk uitgegeten en nu nog even snel mijn engelenblogpost doen.

Ik wist nog niet wat ik met jullie zou delen, maar checkte net mijn mail en het is me zomaar aangereikt door Kathy van het blog 'van mij, voor jou' ( http://emm-sofie.blogspot.nl/ ).

Mijn allereerste officiële swap ga ik met haar doen. We zouden er twee weken de tijd voor nemen, maar ik krijg net mail dat ze het zo leuk vond om te doen dat ze het nu al verstuurd heeft, máár het eerste gedeelte kreeg ik per mail en daar deel ik nu een gedeelte van met jullie ;).

Mijn blogpost van donderdag is nog steeds niet gepost, ik hoop dat snel in orde te brengen.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...