zaterdag 11 augustus 2012

Dag 224 - Creatief met Engeltjes


Vanmorgen lekker naar de rommelmarkt geweest met manlief en wat leuke dingen gekocht (nee heb ik geen foto's van, ik zit nu op de bank met manlief zijn been op me ;)).

Ik kom alleen maar effe snel een berichtje posten en ben lekker lui en maak dit bericht meteen voor allebei mijn blogs ;) hihi.

Ik ben creatief geweest met zo'n wit onderzettertje...tsja hoe heten die dingen??...mmm ook nu blijf ik lekker zitten hihi.
Ik kreeg de inspiratie van de swap met Kathy.

Dus zie hier wat ik heb gemaakt, een leuk hangertje met engeltjes. Ik heb er twee gebruikt met de goede kant naar buiten. Met de roze wol van de Zeeman afgewerkt en mooie engeltjes poezie plaatjes uitgezocht. Eentje van het vel van Kathy en twee van een poezie vel dat ik zelf bij de Action heb gekocht. En als hangertje nog een stukje gevingerhaakt ;).


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...