dinsdag 21 augustus 2012

Dag 234 - Nog meer verjaardags engelen :)

Gisteren kreeg ik nog verjaardagsbezoek van een lieve vriendin, ik had zaterdag al de kadootjes gekregen via manlief en hij vertelde dat ze maandag (gisteren dus) op bezoek zou komen.
Ik wilde het eigenlijk niet openmaken en het leek me leuker om het te doen als ze er dan ook zelf bij was, maar heb toch maar besloten om de kadootjes wel open te maken omdat zij natuurlijk ook benieuwd zou zijn wat ik ervan vond ;).

Nou ik vond het heel leuk :D hihi.
Als eerste opende ik het pakje met het engelendoosje erin én in het engelendoosje (nou ja doosje, het is best een groot doosje ;)) zat weer een engelentasje met daarin een engeltje :).
Het engelendoosje zelf vind ik echt prachtig, precies mijn smaak, nu nog een goed doel ervoor vinden maar dat gaat me vast lukken ;) en het engeltje met hartje vind ik ook prachtig!

Toen was de kaart aan de beurt, in die volgorde zat het in het plastic zakje dus zo heb ik het ook uitgepakt. Een prachtige engelenkaart van Doreen Virtue, wow!!
De engel van overvloed met een prachtige tekst!

Daarna was het zwaardere kado aan de beurt, het is 'het boek met alle antwoorden'. Ik ken het al jaren, had hetzelf nog niet, heb er eens mee gewerkt op het vrijwilligerswerk en moet eerlijk bekennen dat ik het toen echt een flauwekul boek vond.
Maar mijn vriendin appte (whatsapp/ping) dat ze kennissen heeft die het hebben en er toch verrassende antwoorden naar boven komen, dus ga ik er zeker nog eens een gok aan wagen en er serieus mee aan de slag.
En anders mocht ik het haar volgend jaar wel kado doen hihi whaha, gekke mup!

Ik ben weer lekker verwend zoals jullie zien (daankewel Mup <3), ook leuke gelukspoppetjes op de verpakking en visitekaartjes erbij van de winkel zelf ( www.spirituelewinkel.nl ), het is én een webwinkel én een gewone winkel in Heerlen niet zo heel ver van de Ikea en kreeg nog een visitekaartje van een angel practioner.

Oh ja voordat ik het vergeet, er zat ook nog heerlijke wierook bij!


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...