vrijdag 26 oktober 2012

Dag 300 - Engelen Post uit Engeland

Oh yess jippie ik kreeg net post uit Engeland. So cute <3.

Ik had al een vermoeden van wie het afkomstig was, ik stuurde namelijk onlangs een Mini* vriendin een kaartje.
Maar ja met Postcrossers weet je het natuurlijk ook maar nooit, meestal krijg je een gewone briefkaart maar het kan wel eens gebeuren dat je een kaart in een envelop krijgt.

Maar ik had goed gegokt, het was van de Mini vriendin.
Ze heeft een zelfgemaakt kaartje gestuurd, in mijn andere blog vertelde ik al eens over de 'Action experience', ze was nog nooit in de Action geweest en zoals de meesten van jullie weten is dat het voor de creatievelingen onder ons moeilijk om met lege handen naar buiten te komen.

Ze kocht er wat dingen om creatief mee aan de slag te gaan en de achtergrond is zekers weten een Action achtergrondje, de metalic kaart zelf denkelijk ook, maar van het engeltje weet ik het niet zeker. Ik ben er superblij mee, thanks Jenny, I love it! Thanks for the inspiration :D.


Angelic Love from Susan


*Mini Cooper, Classic Mini Cooper
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...