donderdag 3 januari 2013

Engelen Ansichtkaarten

Ik wil vandaag twee ansichtkaarten met jullie delen die ik via Postcrossing kreeg, ik heb ze weer toegevoegd aan mijn favorieten :).

Een engelen ansichtkaart uit Duitsland en een Maria ansichtkaart uit Nederland mét engelen :).
En ik zie net dat de laatste eigenlijk ook afkomstig is uit Duitsland, een schildering van Stefan Lochner uit Keulen 'Maria im Rosenhag'.
Op de kaart van het engeltje staat dat de kaart uit een ansichtkaartenboek afkomstig is 'Symbole des Glücks'.


Ook kreeg ik vandaag van mijn vader twee engelenkaarten uit een kerstkaartenset samen met het doosje waar alle engelen kerstkaarten in zaten. Zo'n mooie kaarten vind ik dat.


Gisteren waren we bij vrienden op bezoek en daar krijg ik binnenkort alle kerstkaarten van zodat ik nog meer engeltjes kan maken, ze hebben er wel 60. Ze zou ook nog bij haar familie navragen, geweldig toch.
Maar de mijne kreeg ik niet terug die vond ze veel te mooi hihihi, ik had haar/hun ook een engeltjeskaart gestuurd ;).

Ook stond een buurvrouw gisteren aan de deur met wat kerstkaarten, lief hè?! Ik ga nu alvast de beschreven kant eraf halen.


Angelic Love from Susan









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...