zaterdag 9 februari 2013

Allemaal Engeltjes

Ik heb net op mijn 365 dagen creatief een quice recept geblogd en was me net af aan het vragen of ik nog een paar uurtjes naar bed ga.
Manlief heeft deze week nachtdienst gedraaid en ik ben ook helemaal uit mijn ritme en kapot (vannacht vijf uurtjes geslapen en wakker sinds hij thuis is).
En wilde hier een snelle blogpost doen, maar wat zou ik delen en opeens zie ik dat er eigenlijk allemaal engeltjes liggen en staan op onze salontafel. Ik zie nu ook pas dat de kaart van Marloes voor mijn dochter ook engeltjes zijn. Mmm dat zegt genoeg erover hoe moe ik van al die dagen slecht slapen ben.
Lieverds ik ga lekker terug naar bed en hoop nog wat te kunnen slapen.


Angelic Love from Susan

Ps het schilderij van Melanie ligt weer op tafel omdat ik er een draadje achteraan wil maken zodat ik het kan ophangen.
Oh ja ik heb het natuurlijk allemaal net even wat mooier gelegd als dat het stond :p. Knuff!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...