woensdag 27 februari 2013

Sta in je kracht!

Gisterenavond kreeg ik mijn blogberichten maar niet geplaatst, nu nog steeds niet en doe ook deze maar via de ouderwetse manier, per mail ipv via de Blogger app.
Ik had gisteravond laat toch nog zoiets van 'weet je wat ik trek even een kaartje' en wilde deze wijsheid met jullie delen...nou ja ik trok eigenlijk bewust een kaartje om te delen en niet zozeer alleen voor mezelf. Dus kijk maar eens of je er iets mee kunt. 
Het kan zijn dat ik deze al eens eerder gedeeld hebt, so be it ;). 

Het is deze geworden van de Messages from your Angels app van Doreen Virtue (ik heb de Nederlandse vertaling gevonden bij; http://www.frederike.eu/KaartenTrekken-EngelAthena.html ).


Athena

Het is heel goed voor je om krachtig te zijn. Je weet hoe je je innerlijke kracht op een liefdevolle manier kunt inzetten, zodat deze zowel jezelf als andere mensen ten goede komt.

Je was bang voor je eigen kracht. Je maakte je er ongerust over dat andere mensen je zouden afkeuren of bij je zouden wegblijven als je jezelf toestond om je innerlijke kracht uit te stralen. Je vroeg jezelf ook af of je je macht misschien had misbruikt en dat je mannelijke energie niet meer in evenwicht zou zijn. Ik ben er om je te helpen om je kracht voor jezelf en anderen op zodanige wijze te laten zien dat het je relaties, je zelfwaardering en je levensopdracht versterkt.

Je macht komt voort uit liefde, uit het oneindige Universum. Jij, die bent gemaakt naar het beeld en de gelijkenis van je Schepper, hebt op dit moment een oneindige kracht in jezelf. Je kunt die macht niet eens misbruiken, want je hartchakra is net als een bloem helemaal open gebloeid. Denk maar aan iemand die je bewondert, die krachtig en evenwichtig is, in zowel zijn of haar mannelijke of vrouwelijke energie. Zoveel macht en kracht is schitterend. Het versterkt ook je vermogen tot spiritueel genezen en je paranormale gaven. Je bent een sterke en machtige Lichtwerker en de Engelen vragen van je dat je je eigen macht accepteert en ook naar de buitenwereld laat zien.


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...