zaterdag 13 april 2013

Elf Fantasy Fair Engelen

Ik poste net op mijn andere blog een jasje dat ik maakte voor de Elf Fantasy Fair en dacht laat ik voor mijn engelenblog eens googlen (Google afbeeldingen) op Elf Fantasy Fair engelen. Ik kwam een aantal engelen tegen die ik hier al eens eerder deelde ;).
Maar ik heb er toch een paar gevonden die ik nog niet deelde.

Ik realiseerde me vanmorgen ook dat ik helemaal vergeten ben om gisteren mijn engelenpost te doen, sorry girls, jullie zullen er niet echt van wakker liggen maar hebben hem wellicht wel gemist. Verder niks aan de hand hoor, alleen met andere dingen in mijn hoofd bezig ;).

Hier komen ze dan...
Jullie zullen zekers snappen dat ik me enorm verheug op komend weekend. Lekker een dagje mensen bekijken en bekeken worden en natuurlijk ook gewoon een gezellige dag met manlief en vrienden.


Angelic Love from Susan











Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...