dinsdag 28 mei 2013

Engelen Postcrossing kaart

Ik kreeg terwijl ik op vakantie was deze engelen postcrossing kaart uit Schotland.

De afzender maakte de foto zelf op een kerkhof in Glasgow.
Hij schreef dat sommige afbeeldingen soms een beetje 'creepy' zijn, maar dat hij dacht dat deze wel heel mooi was.

Hij wist natuurlijk niet dat ik helemaal gek van oude kerkhoven ben en niet snel iets creepy vind op een kerkhof.
Okay op het kerkhof in Milaan (Cimitero Monumentale) had ik wel heel even een creepy momentje onder in de grafkelders. Die waren echt mega groot, vele gangen, je kon er zo verdwalen, maar ik heb meteen goud licht om me heen gezet en verder nergens last van gehad hoor.

Ik zocht net op 'kerkhof Milaan' op google om de naam bij deze blogpost te vermelden en zag op tripadvisor allemaal meningen staan en het is echt een aanrader dit kerkhof, je ziet er de meest prachtige beelden, het is echt een complete beeldentuin met enorme mausoleums. Echt een aanrader.

Wie me vorig jaar al volgde weet dat ik me als 'heaven on earth' voelde op het kerkhof in Budapest, dit gevoel had ik hier niet zo, wel op het protestants kerkhof in Rome. Maar wellicht komt het ook dat ik daar meer mijn gevoel ben gevolgd en in Milaan was het zo megagroot en liep mijn man vaak voorop en ben ik hem maar gevolgd omdat ik hem niet wilde kwijt raken. Op een later moment ben ik heel bewust mijn eigen weg gaan volgen zodat hij maar moest zorgen dat hij bij mij in de buurt bleef ;).

Maar okay terug naar de postcrossing kaart die ik kreeg, hier beneden kun je hem bewonderen.


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...