donderdag 1 augustus 2013

Ik maakte weer wat engelen en pimpte engelen kaarten

Dag lieverds het is weer een paar dagen geleden dat jullie hier van me hoorden, gisteren was ik te moe om het nog te komen delen, dus nu even tijd maken om te laten zien welke engeltjes ik maakte. 

Diegenen die ook mijn creatief blog volgen hebben vast al mijn recycle kaart engeltjes gezien, dus ik begin nu te delen met eentje die alleen Esther heeft gezien. Ze kreeg hem namelijk vandaag in de bus ;) samen met een gepimpte engelen kaart.



Ik pimte ook zo'n engelen kaart voor onze vriendin die pas jarig was. 

Deze kaarten zijn eigenlijk communie felicitatie kaarten ;). 
Over de desbetreffende felicitatie plakte ik dus poezie plaatjes van elfjes. 

Ik recyclede nog wat beterschap kaarten en boomerang kaarten. 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...