maandag 20 januari 2014

Je verdient liefde

Vandaag heb ik wat last van rondvliegende hormonen merk ik, ik ben ontevreden over dingen in mijn relatie en ben innerlijk aan het mopperen en de tranen staan achter mijn ogen te prikken. 

Daardoor herken ik dat ik last heb van rondvliegende hormonen, op zo'n momenten ben ik prikkelbaar op relatiegebied, mopper ik tegen mijn man (gelukkig voor hem is hij er nu niet ;)), dus ik vond het tijd om weer eens mijn engelen orakelkaarten erbij te nemen. 


Ik kocht me pas het Nederlandse set van Doreen Virtue, Engelen en Romantiek. De uitgelezen kaarten voor zo'n moment. En ik trok na een aantal malen schudden de kaart; Je verdient liefde. 

Ik ga niet de beschrijving van de kaart overtypen, dat is nogal veel werk ;). Maar er staan affirmaties bij deze kaart en dat stuk van de bschrijving wil ik wel even met jullie delen.

'Hoe vaker je de affirmatie zegt: 'Ik ben beminnenswaard. Ik word bemind. Ik heb lief,' hoe meer je dit ook echt gaat ervaren. 
Affirmaties helpen om spirituele waarheden op een diep, onbewust niveau echt te geloven. 
En dat maakt dan weer dat je liefdevolle mensen, relaties en omstandigheden aantrekt. En dat verdien je absoluut!'


Nu ben ik zelf meer van de Engelstalige affirmaties, dus weer even naar boven gelopen want ik heb dit orakelset ook in het Engels (zie je de gouden zijkant van de Engelstalige orakelkaarten?, ik vind dat zo bijzonder). 
 'I am lovable. I am loved. I am loving.' Zijn de Engelstalige affirmaties die bij deze kaart horen. 

Ik heb al vaker gemerkt dat affirmaties opzeggen helpt, ik weet niet of jullie dat wel eens doen. Maar het is aan te raden om een affirmatie zo te formuleren alsof het daadwerkelijk al zo is. 
Als er punten in je leven verbeterd dienen te worden, heb je meer eigenwaarde nodig? Of wat dan ook. Zeg het op alsof het al zo is. Bijvoorbeeld 'Ik ben sterk, ik ben krachtig, ik heb alles wat ik nodig heb'.


Lieverds heb een fijne dag! Ik merk dat het oplucht om gewoon even hier wat te delen, zonder verder in details te treden...niet dat er vervelende dingen gaande zijn hoor, maar och soms heb je wel eens van die momenten dat je je ergert, dingen mist...het helpt natuurlijk ook om dit te verwoorden naar de ander, maar soms ook niet...


Angelic Love from Susan

Ps. Ik zie net al zoekende naar het label 'Affirmations' op mijn blog dat ik de kaart al eerder deelde in de Emgelse versie met nog veel meer affirmaties erbij; http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/02/day-37-romance-angels-oracle-card-love.html
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...