zondag 12 januari 2014

Oops de dagen vliegen voorbij

Oh lieverds er zijn al weer een paar dagen voorbij gevlogen sinds mijn laatste engelenblogpost, nou ja zelfs twee paar ;). 
En ondertussen echt wel nog foto's gemaakt van engeltjes maar niet de tijd genomen/gemaakt om ze hier te delen. 

Deze kreeg ik afgelopen week van Annemie toegestuurd samen met een kerstkaartje, haar dochter Nele heeft hem gemaakt, is ie niet zoetttt?!

En deze afbeelding vond ik in het Engelse sprookjesboek dat ik in de kringloop scoorde. Ik deelde er al een paar op mijn 365 dagen creatief blog. 

Deze foto maakte ik van mijn nieuwe ladenkastje. Nee Syl toch maar (nog) niet voor die mooie engel gegaan die bij de Xenos te koop is ;). 
Ik heb die prachtige jugendstil dame eens gescoord op een koninginnedag markt en het werd tijd dat zij een mooi plaatsje kreeg. 
En ook het engeltjes dienblad dat ik vorig jaar kerst kreeg met een liefdesverklaring van mijn dochter. Dit jaar kreeg ik met oud op nieuw weer zo'n lieve en ontroerende boodschap van mijn dochter via de whatsapp :D. 
Je ziet de vleugeltjes niet echt goed doordat het mandje met de omhaakte kaartjes ervoor staat ;). 
En er hangt nog een elfje in de tak uhm stok van mijn plant, die zijn beste dagen al achter de rug heeft. Ik ben zo slecht in planten verzorgen, hij is eens mega groot geweest, maar enige tijd op sterven na dood geweest. Maar wie weet helpt het elfje nu wel om goed voor de plant te zorgen ;). 

En dit nummer zocht ik gisteren even op. Vrijdag deden we in Duitsland boodschappen, ik kocht een heleboel pakken meel en dit nummer was de rekening. Als een nummer zo prominent naar voren komt, check ik altijd even de betekenis in mijn 'angel numbers' app van Doreen Virtue. 
En deze is natuurlijk wel heel toepasselijk, mijn werk is me echt op mijn lijf geschreven, het voelt heel goed en zekers weten dat ik daar ook weer anderen mee kan helpen. 
Al zijn het maar mijn lieve collega's die ik inspiratie geef, een steuntje in de rug, een helpende hand, een dikke knuffel...

Niemand die had kunnen denken dat ik door vier jaar ellende en stress op die manier aan een baan gekomen ben en zo een op maat gemaakte job voor me is. 

Dus lieverds hou altijd vertrouwen als je in een ellendige stress situatie zit, veranderingen kunnen allemaal heel zwaar zijn, levenslessen kunnen heel zwaar zijn, maar als je achteraf terugkijkt naar wat het je allemaal gebracht heeft, waar het voor nodig was dan kun je in de toekomst met meer vertrouwen je pad vervolgen. 


Ik heb hard moeten werken in die vier stress jaren om vertrouwen te blijven houden op een goede afloop. Ons huwelijk is er sterker door geworden, een mooie baan is er uit voortgevloeid...dus lieverds hou hoop, blijf vertrouwen en vraag om hulp van de engelen!


Angelic Love from Susan

Ps. Net nog even naar beneden gehuppeld om te kijken naar de boodschap op mijn engelen kalender en toepasselijker had ie niet kunnen zijn ;) en ook het engelengetal (ik keek op de slaapkamer op de klok voordat ik naar beneden huppelde). Dikke knuff!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...