zondag 26 januari 2014

Toch nog wat engeltjes

Lieverds het is nu midden in de nacht en ik lig al weer sinds half twee wakker. Ik heb tussen elf uur en half twee goed kunnen slapen voor de verandering (manlief lag een film te kijken en ik lag te slapen met oordopjes in en zo'n oogmaskertje op ;)). 

Maar heb inmiddels besloten om maar op mijn dochters kamer te gaan slapen, kan ik hoesten en proesten zoveel ik wil en word ik niet wakker van een elleboog in mijn gezicht ;). 

Ik hoop dat ik hier toch genoeg uurtjes kan slapen want ik heb het hard nodig om beter te worden. De afgelopen nachten heb ik mega slecht geslapen :(. 

Maar ik wilde hier toch ook nog even wat van me laten horen nu ik toch wakker lig en engelenkaartjes aan het trekken ben ;). 

Als allereerste deze foto die Essebes met mij in gedachten maakte in Den Bosch. Hihihi lief van je lieve Essebes <3, zo'n zalig kitschig schilderij daar hou ik wel van :D. 

Dit vind ik wel een mooie om te delen. 

En dit is ook al zo'n mooie kaart. 

Lieverds het is 4uur, ik ga proberen te slapen en hoop dat mijn man als hij wakker wordt een van mijn briefjes ziet liggen en me laat slapen ;). 


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...