vrijdag 13 juni 2014

Ik kan er niet meer omheen

Nu kan ik er echt niet meer omheen. Het wordt na 3 weken engelenblogstilte tijd voor een blogpost. 
Die lieve Essebes moest aan me denken op vakantie in Italië op Lago di Orta :). En maakte daar deze foto. 


Maar manlief deelde ook pas een engelen afbeelding op mijn facebook

En mijn moeder stuurde deze via de whatsapp

Zelf trek ik ook op regelmatige basis engelenkaarten via mijn Doreen Virtue apps op mijn iPhone. 


Dit vind ik zo'n prachtige afbeelding op de kaart Strength van de Archangels Power Tarot cards app. 




Ik deel ze niet zo vaak hier omdat er meestal geen reacties op de orakelkaarten komen en ik dus bijna aanneem dat jullie er niet echt wat aan hebben. 
Als dat nu wel zo is, hoor ik het graag...ook van mensen die nooit of bijna nooit reageren. 

Lieverds heb een fijn weekend! 

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...