zaterdag 13 december 2014

Engelen denken in overvloed

Vandaag staat mijn dag in het teken van Tante Betsy. 

Ik werd gewezen door een lieve volgster van mijn 365 dagen creatief blog (nav mijn blogpost) op een kerstactie bij Tante Betsy, €20 korting op alle jurkjes en rokjes en tsja zo'n actie kan ik gewoonweg niet weerstaan. 


En natuurlijk is dit niet echt de plek om zoiets te delen, maar als ik dan een Angel in a cute dress zie tsja dan is dit toch de juiste plek. 

Ik bestelde er twee, och het is maar een keer kerst dit jaar en manlief wist toch niet wat me te kopen, nou ik wel hoor ;). 


Het totaalbedrag was ook nog eens een mooi engelengetal dus hupsakee laat die overvloed maar komen.
Het is zowiezo niet goed om in schaarste te denken, maar gewoonweg zeggen dat je in overvloed leeft, dat je alles hebt wat je nodig hebt...is de beste manier om te leven. 


Deze (dit kussen) zag ik vanmiddag in de Kik in Herzogenrath, niet gekocht hoor...maar ik kon het niet laten om er een foto van te maken. 


En deze stond bij ons tafeltje in onze favoriete Imbiss stube...

Misschien eens morgen tijd maken om mijn engeltjes in het mini kerstboompje te hangen...ons huis is nog helemaal niet in kerstsfeer. 

Gisteren heb ik op mijn werk wel engeltjes gemaakt samen met een collegaatje en de stagaire. Waarvan geen foto...komt nog met alle engeltjes in de boom. 

Maar wel van deze

De rechtse maakte ik al eens eerder en de linkse is een van de engeltjes die ik maakte op mijn werk. Deze zijn naar mijn tante gegaan die vandaag jarig is en net zoals ik gek van engelen, samen met een engelen kerstkaart. 

Ik was natuurlijk niet te laat want ik dacht er op tijd aan, maar met die kersttijd is het natuurlijk wel te laat...ze zullen pas na het weekend aankomen...ergens halverwege de week. Toch nog maar even een telefoontje plegen om haar te feliciteren. 


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...