woensdag 3 december 2014

Uitgevlogen Engeltjes

Afgelopen week vlogen wat engeltjes uit. Eentje naar Sonja die de give away won, zo'n lieve en leuke reactie van haar toen ze het engeltje had ontvangen...daar doe je het dan toch allemaal voor...iemand mogen blij maken met een kleinigheid. 


Ik had een tijdje geleden toen de pop-up weggeefwinkel was ook een klein boekje gevonden die weg kon en daardoor heb ik ook voor een bijpassend engeltje gekozen om hier weg te geven...tesamen met een leuk papieren engeltje. 


Sonja had me al laten weten dat het engeltje op een bijzondere plek kwam te liggen. Een feite op een soort altaar voor overleden dierbaren. Mooi toch!


Deze engeltjes vlogen ook uit, een lieve blogster heeft ze bij mij besteld. 
Och ik heb nog niet eens gecheckt of het geld op mijn rekening staat ;) hihi. 
Maar ook deze engeltjes zijn goed aangekomen en zijn naar tevredenheid :). En er is toch niks leukers om er nog zo'n papieren engeltje bij te doen...


Ik maaakte ook een engeltje. Die lieve Nana wees me via Pinterest op deze zelfmaker en hij kwam me al bekend voor, ik bleek hem al in mijn engelen pinterest bord te hebben ;). 
Maar op een rustig moment op het werk ging ik ermee aan de slag. 


We hebben daar van die papieren bordjes...



Ik heb niet de hele tekst kunnen kopiëren van het bericht van Martha Stewart... But you will get the picture ;). 
http://www.marthastewart.com/272551/paper-plate-angels

Als laatste wil ik nog afsluiten met deze mooie manga engel die mijn vriendin Pat op haar whatsapp profiel had. Heb een mooie dag vandaag lieverds!


Angelic Love from Susan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...